Kızlar ben ilk bebegimi erken suyum geldigi için kaybettim ve normal dogum yaptım. Sütüm gelince emziremedigim için mastit olmuştu ve sütümün geri gitmesi için hap kullandım. Suan 2.gebeliğim ve 33.haftadaym. Göğüslerimde hiç hassasiyet, büyüme felan olmadı ilk hamileliğimde olmuştu. Sorum şu prolaktin hormonunu düşüren hapı kullanıpta sonraki gebeliğinde süt gelmemesi gibi bir problem yaşayan oldu mu? Sırf o hap yüzünden sütüm olmayacak diye cok korkuyorum😔