Mryymrv Arkadaşlar ben kasımda rahim filmi ile polip ameliyatı oldum doktor sorun yok dedi. Açıkcası umutlanmıştım bu ay gebelik olur olur diye. Maalesef dün adet oldum hemde 2 gün önce. Üzüldüm ya. Dertleşmek için yazdım..
Kdk Mryymrv stres çok etkiliyor olsun diye çabaladıkça olmuyor, oluruna bırakın inşallah tez vakitte sağlıkla gebeliğiniz olur 🙏🏻 ve daha sonra sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🙏🏻
Asafikoo Mryymrv Ben ilk gebeligimde aynısını yaşadım rahîm filmi çektikten sonra üçüncü ay hamile kaldım inşallah seninde gönlünce olur
Hifanurs Burcu3506 yok kiz daha ben gecen hafta sali gunu kurtaj oldum dun kontrolum vardi bekliyorum yani hicbisi vermedi bi sıkıntı yokmus
Almla Mryymrv bnde dün adet oldum 😢 normalde düzenli yim iki ay düzenli oldu bu ay 11 gün gectı son adetım 21 kasım dı
EmineDD Kürtajdan sonra yada operasyonlardan sonra minimum 3 ay süre veriyorlar kızlar rahmin kendini toplaması için üzülmeyin birazcık bekleyin 🤗😘