Nurcihn 26 haftalık hamileyim oraya baslicam 22 ocakta gitcem randevum var oraya giden ve yeni doğum yapan varsa yardımci olabilirmi bana guzelmi hastane doktorlar ilgilimi refaketci aliyolarmi doğumda
Kelebekkk Ben 2 buçuk yıl önce orda doğum yaptım mahvetti doktor dikişi beceremedi. Doğumdan 1 hafta sonra tekrar yattım. O hastanede iyi doktora denk gelirsen güzel ama benim gibi sıkıntı yaşayan da cok. Hayırlısı olsun…
Nurcihn Kelebekkk ay hayırlısı olsun inşallah üzüldüm adına canim herkes iyi diyor hastaneye doğuma doktormu giriyor birde normalmi oldun