Fatmaayae Merhaba hanımlar 34 haftama girmiş bulunmaktayım ve doğum konusunda korkularım var ve ara ara kramplar giriyo kasığıma ilk gebeliğim olduğu için hiç bişy bilmiyorum tabi doğum belirteleri neler oluyor nasıl oluyor
Fatmaayae Gmzecemelin aynen can yakacak kadar benimde uzun sürmüyo ama yinede bilmediğim için tedirgin oluyo insan