babyackgz 1PrensAnnesi 36 haftalık 2600 benimde bence az değil kilosu 2.5 kilo olmuş artık hiç moralini bozma belki o zamana düzelir tansiyon problemin doğuma gerek kalmaz
Halise2121 1PrensAnnesi Canım hiç korkma eyer risk varsa alsınlar bebeyi bende 35 haftalık doğum yaptım bebeyim gayet sağlıklı doğdu kuveze bile almadılar bnim d şekerim vardı Cook şükür sağlıkla geldi sen d sağlıkla alırsın inşallah kucağına 🥰💜🤲
1PrensAnnesi Halise2121 bende öyle diyorum artık vallahi eridim bittim ilaçlar serumlar iğneler gözüm açılmıyo bunca ilaç çocuğada zarar gibi hissediyorum artık
Halise2121 1PrensAnnesi bebeğin için senin için en iyisi neyse ona karar ver alacak nefesi varsa bu dünyada hiç bişey d olmaz icini ferah tut rızkını Allah vercek 🥰
babyackgz 1PrensAnnesi moralini yüksek tut allahın izniyle olur 🤲🏻 bana da erken doğum riski var dendi 30 haftalıktık şimdi 36+5 olduk