Ozgeeeayaz Buseprkk evet şimdi ikinciye hamileyim çok şükür rabbim kimseye yeşatmasın ama herşey Allah tan isyan edemeyiz🤲
Buseprkk Guneyinannesi1 canım kalp atışını bu defa göremedi bebek gelişmedi perşembe günü kürtaja giricem 😔
Guneyinannesi1 Buseprkk çok geçmiş olsun üzülmemeye çalış diyeceğim ama olmayacak… Rabbim yerini doldursun inşallah… Beraber 2.cocugumuzu bekleriz nasipse
Buseprkk Guneyinannesi1 inşallah canım benim rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin her ikimize de, bizim gibi olan herkese de 🤲🏻