Elifyusuf41 Arkadaşlar merhaba 15 haftalık gebeyim Yanlız dünden beri sol kasık ağrım var ve sarı bi akıntım geldi peçeteye silince benimle aynı durumu yaşayan oldu mu bebeğe herhangi bir zararı var mı
Angelsmom29 Elifyusuf41 doktorunuza bildirin enfeksiyon iyi bir sey değil gebelikte bende 15+1 haftalık hamıleyım öyle bir sorunum yok bol su için ayrıca
Elifyusuf41 Angelsmom29 doktorumla konuştum yeşil çay önerdi çarsamba randevum var geçmezse ilaç yazarız dedi bebeğe bi zararı olmaz ama sana ağrı yapar dedi