Ght Kızlar 35+1 oldum bugün 3-4 gündür bebegimin hareketleri epey azaldı ve eskisi gibi güçlü değil bu durumu yaşayan var mı?Doktoruma gitmeli miyim endişe etmek istemiyorum ama çok da merak ediyorumm
Bireylulmasali Ght sanırım o haftalarda alanı daralıyor ve doğum pozisyonuna girdiği için hareketleri yavaşlıyor
Ecesuben Ght ben 33. Haftadayım 3 gündür hareketleri azaldı doktoruma yazdım hareketlerde azalma varsa nst ye bağlanman gerek dedi. Şu an yoldayım hastaneye gidiyorum sizde ihmal etmeyin
Ght Bireylulmasaliinsallah öyledir hareketi var ama geçen haftaki gibi değil büyüdüğü için diye düşündüm ben de telaş yapmak istemiyorum.
Ght Bebislerimiz evet aynı şekilde benim de bı de bazen pıt pıt gibi bişey . İnşallah sağlıkla tamamlariz endişeler bitmiyor 😟
Meleknur0721 35 haftalık hamileyim benimde aynı şekilde çok azaldı hareketi birde bebeğim ters makat gelişi.. Doktorum normal dedi ama yine de güniçinde muhakkak hareket etmesi gerekiyor dedi
Ght Meleknur0721 hareket ediyor da az yani geçen hafta hiç uyumuyor mu bu bebe diyordum bu hafta hareketlerini gözler oldum çok güçlü olmasa da 10 kere falan var hareket biraz daha takip etcem çok sağol canim🤲
Ght Pamuk060 içime su serptin valla sağolasın her anımız telaş hayırlısıyla sağlıkla bı alsak kucağımiza😊
Ght Ecesuben yazayım ben de canimdoktoruma gel derse gideyim senin de önemli bişey değildir inşallah 🤲
Eczanne9 Benimde aynı şekil bende 35+5 deyim benimde bu hafta aynı şekil güçsüz hareketleri esneme gerilme gibi ama yinede hareket ediyor takip ediyorum sürekli alanları daraldı heralde sizde hareketleri saymayı ihmal etmeyin