DilekArvs hadi hayırlısı olsun inşallah canım benim 😘 benimde yoktu işte ama 14 haftamda başladı ağrım yavaş yavaş sonra 15 de netleşti ağrım doktora sordum o da o sırada cinsiyetini söyledi ama net detaylı ultrason da belli olurmuş doktor öyle dedi dörtlü tarama yani🤰👶