Soe Merhaba en baştan beri sürekli kanamam oluyordu sebebini bulamamışlardı. Bugün gittiğimde plasentanın rahim ağzını tıkadığını öğrendim. Kanamalar normal 3 günü aşarsa gel dedi. Kendiliğinden iyileşebilir dedi. Var mı bu durumu yaşayan?