20 haftadan beri bebeğimi hissediyordum 22+0 olduk bugün ama hiç hisssetmedim desem yeridir bir yada 2 sefer hissettim korkmaya başladım normal mi doktora gitsemmi dün biraz üzüldüm ondan mı etkilendi diyorum 🥺 kafam karıştı ya tecrübelerinize ihtiyacım var