Merhaba hanımlar bende anne olmak istiyorum 1.5 yıldır deniyorum ama olmuyor doktorum herseyin güzel gidiyor yumurtaların büyümüş 4 tane olusnus söyledi ve catlatma iğnesi vurdu bir fayfası var mı nasıl bir sey bilmiyorum ilk defa vuruldum yardımcı olur musunuz tutan varmı?