Ben şu an 34. Haftadayım, 16. Haftadan beri diyetisyen kontrolünde devam ediyorum. Hamileliğe çok kilolu başlamıştım, 16. Hafta kontrole gittiğimde 1 ayda 3 kilo almışım🤭 doktorum direkt diyetisyene yönlendirdi. O zamandan şimdiye kadar çok çok dikkat ediyorum diyetime. Sadece 4 kilo aldım baştan bu yana. Kendi kilomdan da verdim zaten. Bebeğimin durumu gayet normal seyrediyor. Canım birşeyler çekse bile tatmıyorum, kaçamak yapmıyorum. Bir de diyete rağmen bende gebelik şekeri çıktı hatta diyete rağmen düşmediği için insüline başladım. Eğer kilo probleminiz, ailenizde diyabet öyküsü olan kişiler var ise mutlaka diyetisyene gidin bence.