bgm96 Kızlarrrr hamileyiiiiiiiiimmmm , evde test sonucunda öğrendim😘😘😘 Hepinize teşekkürler bekleme test yap diye cesaretlendirdiginiz için 😘❤
Kubraislekyay bgm96 adet tarihin kaç gün gecikti de yaptın canım ben de bebek istiyorum ilk hamileliğim düşük oldu şu an da da yine önceki gebeliğimin ilk zamanlarındaki gibi
bgm96 Güzel Annelerr, Ayarlar kismindaki son regl tarihine son reglinin baslangic tarihinimi yoksa bitisinimi yazmamiz gerekiyor
bgm96 EsraKaraglTopu Ben son bitisini yazmistimda sonradan aklima.geldi soraym dedim cok tesekkrler 🙂)
bgm96 Kubraislekyay 2 gün gecikince yaptim canim ben ama onun öncesinde adet olucakmisim gibi kasik ve karin agrilarim vardi kasimin ortasinda asiri derece sivilcelenmem oldu süphelenmistim cnku hic daha sivilcem cikmamisti okadar cok yorgunlk halsizlik uyku hali vardi
Kubraislekyay bgm96 bende de sivilcelerime var ve çok yorgun oluyorum çok uyuyorum adetin gecikmesini bekliyorum