Gzmkrks Arkadaşlar ikinci gebeliğimi kızım bir yaşına girdiğinde öğrendim ve kasık ağrısı çekiyorum biraz fazla bir ağrı gece uykudan uyandırıyor şimdi 7haftalık olduk normal mi yaşayan var mı?
Zlyhh Gzmkrks ilk gebeliğim ama Ağrıdan ölüyorum resmen aşırı aşırı agrım var. Sağlıcakla gelsinler .5+6 haftalık