Ben yaklaşık 15 senedir o sorunu yaşıyorum. Hamilelikte de gittikçe artar demişti doktor. Şu an 3 aylık hamileyim. Çok dikkat ediyorum günlük 2 litreden az su içmemeye çalışıyorum. Benden iyi kimse bilemez o sorunu. Bu ilaç sizi en fazla bir ay götürür. Ama günde 2.5 litre su içerseniz bayağı azalır. Ama bende hiç ishal yapmamıştı. Size biraz dokunmuş galiba. İlk kez kullandiysaniz.