Kızlar sabah uyandığımda sarımsı bir akıntı vardı iç çamaşırımda dayenide evi süpürdüm bir anda kasıldım ve iç çamaşırımda bi ıslaklık farkettim lavoboya gittim iç çamaşırım baya bi ıslaktı ve su seklindeydi yoğun değildi yani hemen değiştirdim ped taktım sizce endişelenmelimiyim 😰 bu arada 23 haftalık hamileyim