Mom28 Bugün kontrölüm vardı doktor daha önce demir ilacı başlatmıştı onun yanında bugün monovit D3 verdi ekmeğe 9 damla damlatıp ye dedi. ben aç mı tok mu diye sormayı unuttum bilenler varsa yardımcı olabilir mi?
Yasemin301 Mom28 eczaci bana ac almami onerdi ben de treddut ettim netten arastirdim cunku bugune kadar tok aliyordum hep açken emilimi daha iyi oluyormuş
Karadenizli52 Tok olarak kullandım ben suya da damlatabilirsiniz birde yanında muhakkak c vitamini içeren şeyler tüketin emilimini artırıyor benim o şekilde yükseldi
Busekayra Mom28 yediğiniz yemeğin üzerine dökün karıştırın ve yiyin doktorum öyle söyledi bana 5 damla önermişti ☺️
arife_shn Mom28 bende kullanıyorum eczacı ve doktorum yemeğin başında kullanmamı söyledi bir parça ekmeğe ya da suyuma 4-5 damla. Direk ağızada damlatılabilirmiş
Zelihauzn Mom28 tok karna bende kullanıyorum ama 9 damla çok değil mi bana 3 damla dedi ve ben suya katıp içiyorum ekmekte içim bulanıyor 😱