Merhaba hanımlar, 16+4 haftalık gebeyim. Bir süredir ağrım filan vardı ama akıntı,koku yanma problemim yoktu.Anlamadım yani.
Pazar sabah 5 gibi acile gittik ağrıyla uyandım.Bebeğim iyi,kan ve idrar tahlili yaptılar.Kanda eksik bir şey çıkmadı.İdrarda enfeksiyon var dedi doktor.Şansıma nöbetçi doktor da kendi doktorumdu.1 tane serum taktılar.
Monurol şaşe suda eriyen ilaç verdi.Daha önce hiç idrar yollarında hastalık yaşamamıştım.Temizliğime,tuvalete,tutmamaya bıl su içmeye çok dikkat ederim dedim.Gebelikte olur genelde dedi doktor🤷🏻♀️.Gece yatmadan önce kullandım.Ağır batma hislerim dindi gibi ama hala karnım ağrıyor.Şişeyle su içiyorum.2 lt geçmiş baktım da şimdi.
Başka nelere dikkat edebilirim?Bunu yaşayıp veya aynı ilacı kullanıp ortalama ne kadar zamanda atlattınız?
Bilgi ve fikirlerinize ihtiyacım var,çok korktum 😔