Minikjelibonum Hazi evet tam sana yazmaya girdim. Ancak kendime geldim araba tuttu kusa kusa geldik. Büyüme yok kistte hala 12-13 mm büyük ihtimalle mezenterik kist diyor hala. Doğunca tuvaletini yaparsa takip edilir ama yapamazsa amlyt oljr dedi korkma dedi
Hazi Minikjelibonum çok sevindim canım, hiç bir şey olmayacak inşallah, doğduklarında ultrasonda baktırırız
Minikjelibonum Hazi inşallah olmucak önce bn olcan zaten haber de veririm sana. Bir sonraki kontrolünnne zamn
Hazi Minikjelibonum 2 hafta sonra benim, senin ne zaman? Haberleşelim tabi yine hep güzel haberlerle inşallah💖
Minikjelibonum Hazi bnmde iki hafta sonra cuma. Çok iyi olur keşke hepten yok olsa 🥰 yazarım bn yine ❤️
Minikjelibonum Hazi canm nasılsın. Benm bebeğim hala küvezde bize dua et 😞 Bu arada haber vereym dedim için rahat etsn diye. Bizimki ultrason çekildi ve karaciğer kisti çıktı basit kendinden geçer bi kistmiş. İnşallah sizinkide öyle basit çıkar🙏🏻
Hazi Minikjelibonum canım aklımdasın hep dua ediyorum ama bu sürecin sonunun mutluluk olacağına ben eminim sen de buna inan💖 kist için bilgi verdiğin için de sağolasın🙏🏻♥️