Ckaragoz Kızlar ben duphalac kullanıyorum yazmıştım sana forum da. Ama etki etmedi.o kadar kötü durumda yim ki resmen popom üstüne oturamıyorum. 2. Günü bugün kullanmamin. 6. Gün oldu çıkamıyorum wc. Elim ayağım titrer oldu lavaboda. Bebeğe zarar verir bu durum diye çok korkuyorum. 😪
annepanda Ckaragoz bana diyetisyenim kabizlik marmelati hazirlatti. Bi deneyin isterseniz. Kuru kayisi kuru erik kuru incir kucuk kucuk kesip kaynatiyorsunuz. Kapatinca blenderdan gecirip icine 2 kasik zeytin yagi 1 kasik keten tohumu. Sabahlari sicak suyla 2 kasik yiyorsunuz. Deneyin isterseniz..
Esosun Ckaragoz canım küçük bi kase kadar günkurusu kayısıyı ıslat ye iyice üstüne de bi sade soda iç yarım saat sonra karnın değişik sesler çıkarmaya başlar telefonu eline al wc git 😁😁🤷🏼♀️ Ikınmana bile gerek kalmaz ben öyle yapıyorum günde 2-3 defa çıkarıyor wcye ideali de o zaten
Burcinsrdgn Ckaragoz beyaz toz bir ilaç var bana onu verdi doktor bir ölçek soğuk suya koydum 15 dk da tuvalet dersinden kurtuldum 11 TL eczanede yazdırmaya gerek bile yok
Ezgicann Ya saçma olacak belki ama bende işe yarıyor vcye telefonla girince orda başka birseylerle ilgilenirken gaitanin çıkışını düşünmediğim için streste yapmayıp yapıyorum
Ckaragoz Ezgicann ah canim yarim saat oturuyorum tel elimde. Ama olmuyor. Aslında var baskı yapıyor ama olmuyor 😪 meme gibi bir şey çıkmış orda basur gibi. Demir hapindan sonra mahvoldum. Napcam bilmiyorum çok mutsuzum
Ckaragoz Esosun kayısı olayını denedim de sodayı üstüne denemedim. Bir de öyle deneyelim hattı balık yan gider. 😮 resmen popomun üstüne oturamıyorum artık. 😪
Esosun Ckaragoz birde poponun kenarlarına bastırarak masaj yap belki tıkanıklık oluşmuş olabilir ben de öyle bir hafta wc çıkmadığımı biliyorum vücudumu buna adapte ettim hem doğal şeyler ilaç değil bişey değil ye gitsin biraz şekeri yükseltebilir oda aç karnına bişey olmaz ☺️ Doktorum bile iyi yapıyosun ilaca gerek kalmadan diyor
Esosun Ckaragoz ha bide günde bir bardak kefir iç mutlaka oda bağırsak florasını iyileştirdiğinden bi süre sonra bağırsağın kayısıyı alınca ishale dönüştürebiliyor yani aslında bağırsağın normale dönüyor
BamBi Wc cikmadan önce balkona cik soguk ise yariyor. Sonrada wcde otururken ayaklarini fanyansa bas paspasa deil
Doruktoprak Bende hemoroid sıkıntısı oldupu için sürekli probiyotik kullanıyorum ama ara ara dikkat etmeme rağmen kabız oluyorum şuan hem hemoroid büyüdü iyce kremlerin bile faydası yok tuvaletmide yapamıyorum 🤧 oturamıyorum artık yan oturmaya başladım
Ckaragoz Doruktoprak acaba bende de öyle mi oldu. Hemoroid falan. Çünkü ucunda memeler oluşmuş. O nasıl oluşuyor ki. Valla ne çektim arkadaş ya. Neymiş bu böyle. Ayağa kalkıyorum sanki yapcak gibiyim lavaboya gidiyorum çıkmıyor. Haberimize zarar verir diye korkuyorum 😪😪😪😪
Akise_123 Dulcolax ve magnezyum calcinee saba al. Akşam yatmadan önce 4 tane dulcolax iç, sonra magnezyum tozundan bir bardak suya 2-3 ölçek karıştır ve iç. 8 saat sonra tüm sıkıntın geçicek ☺️
Ckaragoz Akise_123 ben dozunu 3 e böldüm sabah öğle akşam alıyorum bi ölçek. Az mı alıyorum ondan mi olmuyor ki
Ckaragoz Burcinsrdgn tozun ismi ne kuzum hamileler kullanabiliyor muymuş. Bende bugün bekleyip yarın sorcam doktoruma
Seher24 Nilasyamom neden ıkınma dediniz bebeğe zararımı var bende kabızım sürekli ıkınmak zorundayım 20 haftalık benimki zararı var ise hemen doktora gideyim kayısı ise yaramadı cnkü
Doruktoprak Ckaragoz Bendede bi tane kocaman meme var o kadar sızlıyor ki valla gece dönemiyom düşün.. Magnesi calsi bende içtim ishal ediyo evet.. Kantoron balsamı at kestanesi pamuk yağı ve progtolog krem sürüyorum dönüşümlü gün içinde.. Pamuk yağını hatta bi makyaj pamuğuna döküp makata yerleştiriyorum sabaha kadar yumuşasın diye.. Çok zor gerçekten var ama ıkınamıyorum geldinde canımın acısından ayağa kalkıyorum yarım saat oturuyorum öyle 🥺
MerveKaya38 Ckaragoz canım ben makattan içeriye enjektörle zeytinyağı çekiyorum popoya sıkıyorum içine yarım saat gelip yatıyorum o icerde yumuşatıyor hemen sıvı şekilde çıkartıyor canım bide duphalac şurup içiyorum sabh tok karnına canım bide büyük çişini yaptıktan sonra catlamasin kanamasin diye zeytinyağı yada vazelin sürüyorum yan yatıyorum agrimiyor canm dene istersen.
Burcinsrdgn Ckaragoz hamileler için zaten bende 8 adet bastır memesi olduğu İçin sigarayı bırakmam ile direkt kabız oldum 2 günde 3 günde 1 1 bardak içiyorum her gün içme ishal olursun dedi magnesie calcine saba çok iyi geldi