Esra449 Kızlar kurtaj olali 1 ay 2 gun oldu dun 2 damla lekemenmem oldu aksama dogru cok az kahverengi lekelenmem halla adet olmadim test yaptim ne olur ne olmaz negatif korunuyoruz doktor 3 ay korun dedigi icin ama halla adet olamadim basina gelen varmi???
Cinarinannesii_ Esra449 normaldir canım 1 buçuk 2 aya kadar adet süresi uzuyor diye duymuştum bende2 kürtaj oldum ama normal döngü zamanlarımda adet olmuştum sadece ikinci kurtajdan sonra kahverengi lekelenmem belli bir süre geçmedi
Kmndas Esra449 35 40 günde adet olabilirsin canım korkma bu normal normal döngün gibi olamıyor kürtajdan sonra 50 günü geçerse doktora git
Esra449 bebegim42_ evet canim genel anastezi oldum bayiltillar hic bisey hissetmedim uyandigimda hafif adet sancisi gibi agri oluyor okadar agri kesici geciyo zaten
Tuba18 bebegim42_ olduğunuz hastahane de çok önemli bütçe olsa hamilelik içinde oraya giderdim ben acıbadem de oldum ağlayarak girdim yanlış anlaşılmasın gülerek çıktım o derece ilgi gösterdiler yardımcı oldular zaten genel anestezi alıyorsunuz uyandığınızda hiçbir şey kalmamış oluyor ben tam bir ay sonra adet oldum 3.aydan sonra tekrar hamile kaldım şuan 30 haftalık çok şükür doktorum nasıl girersen öyle çıkarsın deid zaten birşeyin farkında olmazsın
bebegim42_ Esra449 saol canım allah razı olsun kendi kendimi rahatlatmaya çalışıyorum nisan önce bu kötü günler geçer inşallah
bebegim42_ Tuba18 çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiden dolayı bian önce geçse gitse inşallah hayırlısıyla
Esra449 Tuba18 evet canim ben òzel hastanede oldum kendi doktorum yapti benim tercihim herzaman ozel ilgi hersey var ya devlete arkadasim gitti kurtaj olmaya senin rahmini alicaz demis korkmus kiz benim doktoruma geldi oyle bisey yok demis kurtaj oldu ilk hamileligimden beri doktorum ayni yani kurtaj o yapti
Tuba18 Esra449 çok fark ediyor devlette kimisi uyutmuyor bile canlı canlı yapıyor o psikolojiden çıkmak zor olur
blueberyy00 Esra449 45 güne kadar normal dedi doktorum normal henüz lekelenme başladıysa gelmek üzeredir adetin