derinsart Ataninannesi bende var kışları özelile resmen acıklık olmicak sekilde sisiyor yazın biraz daha iniyor alerjik biraz bende ki de lazerle kücültürüz ama ilerde tekrarlar dedi doktor yaptırmadim bende baya cekiyorum böyle
Ataninannesi Su5678 tıkanmadan bahsetmiyorum canım komka burun eti şişmesi olarak geçiyor. Benim içinde şişlik var inmiyor
TDE Ataninannesi siz farklı bir şeyden bahsediyorsunuz galiba benim dediğim hamilelikte yaşanan burun tıkanıklığı.
Su5678 Ataninannesi şiştigi için tukanıklık yapıyor sende hamileyken cıkmıs demek ki bende arada sırada oluyor şişiyor bazen tıkanıklık bile yapıyor