mrvears sıkışıklı hissi tuvalete gitsen bile hep varmış gbi olması baş aşağıda olduğu için baskı daha artmış ondan. Kızım 20 haftadan beri hep baş aşağıdaydı iyi biliyorum yaşadığım için ve sıkışıklık hissi bu yüzden normal. Erken doğum riskim vardı ama uzun zamandır hep baş aşağı olduğu içindi doktorum 35.haftada sadece tuvalet için kalkmam gerektiğini söyledi.