Gzde_14 Merhaba 2 aydir ayin 3. De hastalaniyorum normalde düzensiz olurum simdide 3 gündür kahverengi lekem geliyor ama daha adet olmadim sizce hamile olabilirmiyim ovülasyon yaptim dün gece öylesine https://imgyukle.com/i/a8cr0I
freuze Gzde_14 İlk gebeliğimde 4 gün kahverengi lekelenmem olunca test yapmıştım vee pozitifti.Ovülaston testiniz de baya koyu . Yüksek ihtimal gebe siniz. Bir de hamilelik testi yapın bence :)
Ronya23 Canım hamilelik testi varsa onu yap ovulasyon koyu. Çıkmış ama yanılta bilir üzülrsin sonra .galiba adetin gecikmiş öyleyse test yap canm
Ronya23 Gzde_14 gözüküyor canım ama benm geçen ay böyle bundan daha koyu çıktı ama adet oldum yani pek güvenme test yap
Busekayra Ben adetime bir gün kala ovülasyon testiyle hamile kaldığımı öğrendim adete yakın veya geçince hamile ihtimali olabiliyormuş öyle bildiğim için hemen gebelik testi yaptım ve şuan 36 haftalık hamileyim inşallah aynı durumu yaşarsın hayırlısı olsun🥰
Busekayra Gzde_14 hayır bazıların da yerleşme kanaması deniyor ona bende gelmedi ama emin ol bence bi test alıp dene :)