Gulcicek Amiiiim inşallah canım. Bende dua edeceğim bizim için 🙏🏻 Bizim gibi kese bozuk olup sonradan bebek gözükenleri, kese şekli düzelmeleri görünce moral ve umut doluyordum. İnşallah bizde yazarız buraya bebek gözüktü, kese düzeldi ya da kese şekilsiz ama sağlıklı gidiyor hamileliğimiz diye 🙏🏻🙏🏻😞 Haber vereceğim yarın canım