Merhabalar dün detaylı ultrasonum vardı az önce şekerle ilgili bir post paylaşmıştım sorular karışmasın diye bunu ayrı yazıyorum
sorum şu 21 haftada bebeğin eşinin rahim ağzına yakın oluşu yani aşağıda oluşu sorun teşkil eder mi bu hep böyle mi devam eder doğuma kadar düzelmez mi başına böyle bişey gelen yardımcı olabilir mi rica etsem