Mihrimahsultan1 Mrb 3 ay önce çamlıca medipol hastahanesinde doğum yaptım .Doktorum zeynep elmaliýdı Bebek makat geliş olduğu icin sezeryan olmak durumunda kaldim .
Ama hastahaneden, doktorumdan hemsirelerden, bebek hemsirelerinden, hasta bakıcılardan hepsinden çok memnun kaldım hepsi çok ilgiliydi .
Elif hanıma da gitmistim oda iyiydi .