Mom089 bir arkadaşım gebeliğin üzerine hamilelik geçirdi yani hamileyken regly oldu regly bitimini takip et 1 hafta sonrasında idrar ve kan tahlili ver canım cok stresli bir süreç ama sıkma canını regly bitiminde derhal ovilasyon testine basla cift çizgi oldugunda bitimine kadar deneme çalışmaları yapın instgramda bu ovilasyon testi için EBRU CEYLANI takip etmeni öneririm ben gebe kaldıktan sonra öğrendim baya tavsiyeleri var dm den kendisine durumunu izah et sana yardımcı olacaktır 🥰💋💋 bol şans