10 haftalik bi gebeligim vardi dun gece 1bucuk saatleri civarinda kanamam basladi gittim dusuk riski diyip yatis yaptilar agrimda fazlaydi agri dayanilmaz bi hal aldiktan sonra idrarim geldi candim ve bebekmis düştü bebegim 3 gebeligim 1tane 6 yasinda kizim var 5senedir bebek istiyoruz kizimin ustune 3 sene olmadi oldu 5 aylik erken dogum nedeniyle kaybettim ondan iki sene sonra hic beklemedigim anda bi melek tuttu elimden ama oda 10 hafta sürdü cok kotuyum eve falan sigamiyorum aglamaktan helak oldum