13+1 im bende çikolata çok severdim şimdi Nadire’n istiyor canım ben tuzluya düştüm 😂 şeker yüklemesi bende şöyle oldu normal bi şekilde şekerime baktılar yüksek geldi doktora. O zamanlar da yatmadan evvel meyve yerdim. Dahiliye doktoru şeker yüklemesi yapmak istedi şekerim normaldi sonrasında