flowers 2evlad1anne doktor suni sanci ile baslatalim diye teklif etmiyormu. Bazisi gelmeyince oyle diyormus. Kimide sezeryana aliyormus
Hifaberra 2evlad1anne Ben 42. Haftada doğum yaptım kızımı ☺️ Doktorum bekleyebiliriz istersen dedi bekledik bebeğin suyu pozisyonu iyiydi normal doğum yaptım. Şimdi de ikinci gebeliğim 38. Haftadayım doğuma dair bir belirti yok
Merve_nedim 2evlad1anne 40+3 olduk çarşambaya kadar gelmezse yatış verecek doktorum 41 haftaya kadar bekliyorlar canım
2evlad1anne 2300 bebeğim küçüktü aşağıya çok baskı yapıyor ve uyuşuyor endişeliyim oğlumu 42 hafta kucağıma almıştım ama kız başka oluyor galiba..