TDE öyle düşünmeyin, doktora gittiğinizde hissetmiyor olsanız bile nst de sancı varsa çıkıyor. Ben benzer şikayetlerle 30. haftamda gittim, doktorum olur öyle canım bak karnın yumuşacık dedi magnezyum iki tane iç dedi postaladı beni. İki gün sonra acilde bildiğiniz doğum sancıları başlangıcı çıktı nst de ve şikayetlerim aynıydı… Düşünün son ayda doktor değiştirdim bu yüzden. Şimdiki doktorum öyle güzel takip ediyor ki. Erken doğum riskim var.