Bende 2 hafta önce gittim hastaneye kese gozukmedi doktor dış g ebelik olabilir dedi iki gün sonra gel değerinin yükselmesi lazım dedi ilk gittiğimde HCG değerim 245 di iki gün sonra gittim 472 olmuş bu pazartesi gitcem gel bakalım keseye dedi gözükürmu acaba