HamileKadin Kizlar suan 20 hafta + 6 gunluk hamileyim. Son zamanlarda inanilmaz istahim artti ve surekli acikiyorum. Metabolizmamda inanilmaz hizli. Normalmi bukadar cok yeme istegi? Benim gibi yasayan varmi
Damlahtp HamileKadin evet ben sofradan kalkıyorum sanki hiç yemek yememişim gibi bida oturup ekmek arası bişiler yiyorum çok normla yani😂
Erenannesi Normal tabi mesela ben 37 deyim günde en az 20 kere yesem sofradan kalkınca acıkıyorum yine 😔😔🤗🤗