Ozlemyeni canım bende geçen hafta 5+3 te pembe bi akıntım olmuştu . Doktor proluton yaptırdı bana da . Dün 6+4 olmuştum gittim kalp atışlarını duyduk sıkıntı yoktu . Bende sağlık çalışanıyım . Daha önce kadın doğum ile çalışmıştım . Aradım eski çalıştığım doktorumu bana samimi bi şekilde bişey olcağını sanmıyorum ama olursa sağlıksız bebektir ne yaparsan yap düşer . Ama sağlıklıysa seninle kalır demişti . O yüzden lütfen sende stres yapma canım . Bişey yoktur umarım . Ama varsada sağlıksız gebelikler ilerlemiyor . İçin rahat etmesi için doktora gidebilirsin . Kese durumuna bakarlar 🤗