_Eylll1 adetime daha var ama her sabah inanılmaz mide bulantısıyla uyanıyorum , belimin ağrısını tarif edemem evde test vardı dedim ki hadi sabah yapayım 6 da uyandım gece su bile içmedim testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı sevindim erkendir kan vereyim dedim gidip kan verdim 1.20 çıktı yani negatif çok heyecanlanmıştım var sanmıştım mutlu olmuştum uyuyamadım heyecandan