Nerden başlasam bilemıyorum ama cok uzatmadan ilk cift rahimli oldugumu ogrendıgımde cocugum olmucak diye cok korktum olursada erken dogum yada dusuk ıhtımalı cok yuksektı neyseki rabbim cok aratmadan 10 aylık evlıyken anneler günü hamile oldugumu ogrendım ılk 3 ay cok dıkkat ettim dusmesın die hafıf agrılar dısında cok rahat bir hamılelık gecırdım her doktor kontrolune gıttıgımde hep bır korkuyla gittim ona bısey olur dıe cok sukur hersey yolunda gitti sadec 33 haftadan sonra karın cevresınde gerılık basladı yeri daraldıgı ıcın neysekı 38 haftaya kadar dayandı fındık kurdum yılbası sabahı spınsl sezeryanla dunya geldı cok sukur bın sukur yanımda suan mucızem yatıyor rabbım herkese nasıp etsın benım gıbı cıft rahımlıler sakın korkmasın allahın ıznıyle hıc bısey olmuyot🤲🏻🤲🏻🧿💋