Detaylı ultrason ile bebeğime bakıldı ve beyinde sağ odacıkta birinde genişlik çıktı. 10mm altında olması gerekirken bizim ki 10.8 çıktı
detaylı ultrason kendi hastanemde olmadığımdan sonuçları doktoruma götürdüğümde doktorunda ölçtü ve normal çıktı dedi ama raporda yazan testleri de istedi
6test hastanede yapıldı onlardan 4tanesi dün çıktı onlarda normalmiş
doktorum ekstra olarak genetiğe bakılması için ya sıvı alınmalı dedi ondada düşük ihtimalde olsa bebeği kaybetme riski var dedi yada kan neft testi dedi. Bende kanı seçtim ama daha aramadım randevu için
sizce detaylı için başka bi yere de gitsem mi genetiğe baktırmadan