esmerella_06 benimde kullandığım 2 hap bir damla ve tiroid hapı var. Tiroid malesef çok zararlı direk bebeğin zekasına etki yapıyormuş o yüzden bu konuda doktorunuzun sözünden çıkmayın ne verdiyse kullanın. Aynı anlattığınız gibi her ay dahiliye doktoruna gidiyorum bende, her ay kan değerlerime bakıyor. Ona göre dozunu yükseltip azaltabiliyor. İlaç kullanmaktan nefret ederim ama bebişler için çok önemli doktorunuza güvenin 🙏🏿
halsizliğiniz belki hamileliğin ilk haftaları sebebiyledir. Bende hiç öyle bi etki olmadı sadece progeston kullandığım dönem beni yeri sermişti 😊