Maşallah size işte güçlü anne, en güzeli normal doğum, bende kötü durum olmadığı sürece sezeryana karşıyım şimdiki bazı anneler sancı çekmemek için sezeryana giriyorlar, çok üzülüyorum çünkü bebek sezeryanda o normal doğumda aldığı vitaminleri alamiyormus, Allah analı babalı büyütsün inşaallah 🌹