Fatosef ben doktor hatası yüzünden folbiol ve decaviti aynı anda kullanıyordum o 1 hafta çok zor geçmişti decavit mide bulantısını arttırıyor bana göre sonra doktoru değiştirince decaviti 5.aydan sonra kullanırsın folbiol kullanmaya devam et sadece demişti ben 17tl ye almıştım ilaci