Kızlar benim ilk gebeliğim dün kontrolüm vardı 33. Haftama yeni girdim bu gün😊Doktorum tansiyonumun düşük olmasından bahsediyor hep, devamlı ölçtür diyor. Ama ben kendimi bildim bileli bu böyledir. Büyük tansiyonum en en yüksek 10 olur o da çok iyiysem😂Doğum sürecini bu durum etkiler mi? Benle aynı durumda olan arkadaşlarım yazarsanız sevinirim😊