Öncelikle geçmiş olsun. Ben tiroid kanseri geçirdim. Bütün tiroidlerim alındı. Düzenli olarak ilaç kullanıyorum 6 haftalık gebeyim. İyi bir endokrin doktorundan randevu alıp , ilaçlarınızı düzenli kullanarak hormonlarınızı düzene sokabilirsiniz. Tedavisi mümkün , canınızı sıkmayın :)