Herkese Merhaba! Çok değil 36 saatönce sürekli buradan pozitif doğum hikayeleri okuyup kendimi motive ediyordum fakat için için öyle korkuyordum ki … (Bu arada 2. Doğumum )6 Ocak çarşamba gece saat 1 de hafif hafif sancılarım başladı fakat gerçek sancılar mı yoksa yalancı sancılar mı anlamaya çalıştım bekledim ve sancılar düzenli gelmeye başladı anladım ki doğum başladı çok soğukkanlı olmaya çalıştım evet Hilal sancıların başladıysa herşey yolunda diye kendimi motive ettim sonuçta 40+1 ve artık başladıysa sona yaklaştım,bitmeye yaklaştım dedim. Eşim ve annem uyuyorlardı kimseyi kaldırmadım evin içinde dolanıyorum Bu arada sancılar dayanılmayacak gibi değil, 10 dkkada geliyor geldikçe skuat yapıp 20ye kadar sayıp nefes alıp veriyorum ve sancıları daha rahat karşılayabiliyordum bu sırada bulaşık makinasından temizleri felan yerleştirdim 😊sonra
sancılarım sıklaşmaya başladı duşa girdim Bu sefer sancıları sıcak suyla karşıladım sıcak su çok iyi geldi bana böyle öyle rahat geçiyordu ki sudan çıkasım gelmedi sonra çıktım çantamda birkaç eksiğim vardı onları koydum bu sırada saat 4 felan sık sık lavaboya gitme ihtiyacı geliyordu sonra tekrar sıcak duş derken saat 5 oldu eşim uyandı Sancım var diyorum geçer birazdan diyor😂 kızım uyandı birde o sancıyla kızımı sallıyorum uykusuna devam etsin diye😊 sonra sancılar iyice sıklaştı saat 6.30 gibi yola çıktık kızım annemle kaldı biz eşimle hastaneye kapıdan ayrılırken annem ağladı ben ağladım 😔 bu arada annemin hastaneye gelmesini ben istemedim , sonra hastaneye geldik saat 6.50 felan yolda doktoruma haber vermiştim işlemleri halletti eşim ben bu sırada koridorda yürüyorum nöbetçi doktor muayene etti 7cm açıklık hemen yatış ve doğumhane hazırlansın dedi hemen beni odama getirdiler ebe odamda muayene etti suyumu patlattı Doğum elbisemi giydirdi sonra tekerlekli sandalyeyle ver elini doğumhane saat 7.10 du girdiğimde . Ebe doğum masasını gösterdi ve hadi bakalım çıkıyoruz dedi ve başladı süreç sonra doktorum geldi naber dedi bende durum fena dedim oda olay bitmiş bile dedi şimdi her sancın geldiğinde güçlü bir ıkınma istiyorum dedi birkaç denedim ebeye ne zaman biter dedim saat 7.20ydi oda buçukta biter söz dedi ama dediklerimi doğru yaparsan dedi ve 4. Ikınmada başının çıktığını ve içimden bişeyin balık gibi kaydığını hissettim büyük bir rahatlama oldu saate baktım ve gerçekten 7.30 du 🤲 yani 20 dkkada doğum oldu çok şükür sonra doktora kesi varmı dedim hayır küçük bir yırtığım var dedi ama kayda değer değil dedi. Bu sırada gözüm bebeğimde ama hala göremedim ebe temizleyip giydiriyordu sonra bebeğimi alıp hadi bana eyvallah dedi bende ama ben bebeğimi görmedim daha dedim lütfen göğsüme koyarmısınız dedim oda tabi dedi ve Aman allahım öyle güzel bir bebek ki inanın o duygu herşeye değdi.sonra onu yenidoğan servisine götürdü bu sırada ben hala masadayım dr dikiş attı hissetmedim bile eşimi düşürdü felan bebekten sonra ki işler inanın çok kolay sonra ebeler tam gece nöbeti bitiriyorlarmış çok güzel bir doğumla kapanışı yaptık dediler, doktorda güzel bir doğumla mesaiye başladık dedi,bu arada bebeğim 3.680 kg boyunda 50 cm idi. Allahım beni kurtardı darısı tüm bekleyenlere hiç böyle olacağını tahmin etmiyordum1. Doğumumdan tramvam vardı son ay hiç geceleri hiç uyumadım desem yeri var ama rabbime güvendim bolca inşirah okudum rabbim tüm bekleyenleri selamete çıkarsın benim hikayem bu kadar❤️