Asya94 Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, tuğba kuğu diye bir sayfa buldum aşırı güzel hastane çıkışları var onlardan alan oldu mu ? Ya da hastane çıkışı olarak bebek kıyafetleri olarak tavsiye ettiğiniz Sayfalar var mı? 😊
Beyzan Asya94 arkadaşım ordan yaptırdı kalitesi çok güzel renkleri filan battaniyesinin kalınlığı çok idealdi epey kullandı ama fyat olarak diğer satıcılardsn biraz pahalı ama kalitesi çok güzel
Damlahtp Asya94 ben ordan yaptıracağım çok araştırdım diğer sayfalara göre bi tık pahalı ama en güzeli oradı gibi geldi bana:)
Asya94 Damlahtp dimiiii bir de çoğu böyle beyaz ben Yenidoğan’daki kiyafetleri direkt pembe ve ya mavi sevmiyorum beyaz ve baskılı aşırı güzel geliyor gözüme ..