Deniz95 Haftamın içindeyim. Her sabah kalktığımda göbeğimi inceliyorum . Sanki bir hafta içinde göbeğim belirginleşmeye başladı. Tabiki artık belirginleşmeye başlar ama önceki haftalar kendi göbeğimde olduğu için gözle görüşür şekilde fark etmemıştim. Ama bu 4 5 gün içinde gözle görülür şekilde fark ediliyor göbeğimin belirginleşmeye başladığı. Sizlerinde bir hafta içinde mi belirginleşti merak ettim. Bir hafta da gözle görülür değişim olunca şaşırdım ☺️
Kadze Deniz95 ben yapılı bir insanım ilkinde üç aylıkken tam yine bile hamile pantolonu giyiyorum gobek vardı kendi gobegimde illa ki vardı ama erkek çıkmıştı şimdi 9+6yim yine belirginleşti. Kimi der ki küçücük daha içindeki bukdr göbek olmaz der ama bnm arkdslrim ikincisinde çok erken çıkmıştı göbekleri bnmde öyle oldu ilkindede erken cikmsiti iç karınla alakalı biraz da
merveklyc Deniz95 Benim de geçen haftalarda sabah kalktığımda iniyodu yemek yiyince çıkıyodu. Birkaç gündür baya baya karnım var içine çekiyorum gitmiyo 11 haftalığım baya göbeğim belli🤭🤭
baby_mama Ben 15. haftadayım, hamilelik emaresi yok, dümdüz 🙄 neden göbeğim yok diye dert yandığım insanlar “20. haftayı geçince büyür” diyorlar 😄
Gul76 Ben suan 3 aylik hamileyim ilk gebeligim 51kiloyla hamile kaldim suan 54 kiloyum ve bende 2 ci ayinda karnim çıkmaya basladi suan tam cikmis hamile olduğum anlaşılıyor 😊gobegimi kapatan seyler giyiyorum artik