Gullll35 Bir kaç gündür gebelik belirtilerim azaldı, mide bulantım yok oldu.bu normal mi yoksa bebeğime birşey olmuş mudur ?
Purpura26 Gullll35 Normal canım ben de 11. Haftayım hiç belirtim yok. Göğüs ağrım vardı o da geçti. Sadece biraz iş yapınca belim ağrıyor okadar
GizemEsila Gullll35 kötüsünü düşünme canım bir süre sonra normale dönüyoruz Zaten ama içinde şüphe varsa görün bi doktoruna
Sumc Canım başından beri belirtim hiç yoook. Benimle 1 hafta yaşa bu da hamile mi acaba demezsin 😅 zaten ilk 3 ayımız bitmek üzere bundan sonraki 3 ay için hamileliğin balayı dönemi diyorlar bence gayet normal 💜