Burcu-2910 Kızlar burada hep görüyordum ve her gördüğüme bende dua ediyordum sağlıklı hamile kalmak için bana da dua eder misiniz ? Şimdiden Allah razı olsun
Defnederen Burcu-2910 senin postlarını görüyorum kimyasal gebelik gecirdin gördüğüm günden belli dua ediyorum💋☺️
Beyzan Burcu-2910 seni profil resminden tanıyorum canım her gördüğümde senin de güzel haberini almak istiyorum adın burcuymus yeni öğrendim şimdi ismen dua edeceğim sana İnşallah Rabbim sana güzel mi güzel sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah
Leylaaa38 Burcu-2910 allahım kucağını, daha doğrusu isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşallah❤️🙏🏼
BerrusMom Burcu-2910 Allahım gönlünden geçeni nasip etsin inşallah Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın sanada en kısa zamanda sağlıklı bi hamilelik nasip etsin canım ❤️
Mom089 inşallah sana da bana da isteyen herkese inşallah 🙏🏻 Allahım kucağımızı yüreğimi boş bırakmasın :(
pitircikannesi1 Burcu-2910 canim Rabbim hayırlısı ile nasip etsin ve sağlıcakla kucağına aldigin günleri göstersin inşallah