Nurmiray bankaci26 20 haftan bittiğinde git canm ne olur ne olmaz diye ama kuzenim daha erken oldu şu an gayet iyi
Nurmiray Mom86 aynen bende korktum diye yapmadım o zaman istersen şimdi yaparız dediler çünkü ama 20 bitirip gelsen daha iyi olur diyince bende beklemeyi tercih ettim
Mom86 Nurmiray iyi yaptın ama ben ozaman da sanırım.yapmam şeker yüklemesini bile şuan yapmayı düşünmüyorum 😏
Nurmiray Mom86 aslında ikisinin de yapılaması gerekiyor neden bu kadar tereddüt yaşıyoruz bende anlamdım bi güvensizlik var içimizde hep şeker yüklemesi için bende kararsızdım ama görümcem diyetisyen ona sordum sıkıntı yok yap dedi bu benim ikinci gebeliğim oğlumda yaptım bunda da yapacam
Mom86 Nurmiray kızım erken doğdu 25 haftada yani şeker yüklemesin3 gideceğim gün hastanede yatıyordum o kaldı bunda da risk var diye korktum yoksa bebeğe zarar vereceğinden değil 🙏 kararsızım 20 haftada Dr gidecem iyi bilgi qlmam lazım ,🥴
Nurmiray Mom86 doktorun onay verirse yaparsın benimde oğlumda o tarihlerde erken doğum riskim vardı 2 ay yataktan çıkamadım ama çok şükür zamanında doğdu inşallah sağlıkla alırsın kucağına canm
mmavi Saglik ocagi 18. Haftada yapalim dedi sordum, doktorum 20. Haftadan sonra 20-22 arasi dedi o yuzden doktorun dedigine gore hareket etmeli bence.
balkiz12 Bende 18.haftamda oldum 1 ay sonra ikinci doz vurulacak 3 gün zorlandım kolumu kaldıramadım şişti
Mom6 bankaci26 Beni kimse aramadı buzamana kadar sağlık ocağından ben kendim geçen hafta gittim 23. haftamda oldum 27. haftada da diğer doz yapılcakmış doktorumda ilk doz için bu haftalar yapabilirsin demişti zaten